Ņemot vērā augošo dalībnieku skaitu rallijkrosa disciplīnā, kā arī kopējo rallijkrosa atpazīstamību Latvijā, paredzēts, ka 2019. gadā, otro gadu pēc kārtas, rallijkrosa sacensības Latvijā norisināsies čempionāta līmenī. Paredzēts, ka tā ietvaros norisināsies pieci sacensību posmi un pirmais no tiem - 4. un 5. maijā Biķernieku trasē, kur paralēli automašīnām uz starta līnijas dosies arī kroskarti, mērojoties spēkiem Ziemeļeiropas zonas (NEZ) ieskaitē.
Otrais čempionāta posms norisināsies 15. jūnijā “Baronu” trasē, pie Jēkabpils. Trešais sacensību posms - “Biķernieku Motorsporta festivāls” - jau otro gadu pēc kārtas norisināsies divas dienas, 6., 7. jūlijā, un būs ar plašāku vērienu, domājot par to, kā pasākumu padarīt interesantāku plašākai auditorijai. Paredzēts, ka sezonas ceturtais posms norisināsies 17. augustā (vieta tiks precizēta), savukārt izšķirošās cīņas būs vērojamas tradīciju pilnajā “Musa Raceland”, Bauskā. Svarīgi piebilst, ka 2019. gada sezonā paralēli Latvijas čempionātam Rallijkrosa kausa ieskaitē plānots ieviest trīs jaunas klases: BMW RX 3000 klasi, kurā varēs startēt ar ievērojami mazāku budžetu, kā arī divas kroskartu klases: Xtreme un CK650.
Jānis Bergs, Latvijas Rallijkrosa čempionāta organizators: “Nākamā gada sezonā plānojam samazināt sacensību posmu skaitu, bet pasākumus organizēt lielākā mērogā - padarot tos interesantus plašākai auditorijai. Līdz ar vietējo sportistu komandu attīstību uz pasākumu ierodas ne tikai sportists un tehniskais personāls, bet atbalstītāju rindās sēž ģimene un fani. Tāpēc pašlaik aktīvi strādājam pie tā, lai sacensību diena būtu izdevusies visiem. Varam apsolīt, ka jaunā gada sezonā būs daudz patīkamu pārsteigumu.”
Ivo Traubergs, Latvijas Rallijkrosa čempionāta organizators: “Pēc 15 gadu pārtraukuma mums ir izdevies aizvadīt Latvijas rallijkrosa čempionātu, kur četrās dažādās ieskaites klasēs savā starpā spēkojās aptuveni 100 sportistu. Vērtējot pagājušā gada sezonu, tā nebija ļoti daudzskaitlīga sportistu ziņā, tajā pašā laikā ievērojami auga sacensību posmu kvalitāte, kā arī pašu sportistu sniegums. Tāds bija arī čempionāta pirmā gada mērķis. 2019. gada sezonai mūsu uzstādījums arīdzan nav fokusēties uz kvantitāti, piemēram, piepulcinot ārvalstu sportistus, bet gan turpināt izkopt rallijkrosa tradīcijas mājās - strādāt ar mūsu pašu sportistiem un viņu komandām. Jāpiebilst gan, ka labprāt dalībnieku rindās viesmīlīgi uzņemam arī ārvalstu sportistus, kas izrādījuši interesi piedalīties čempionātā.”
2018. gada sezonā Latvijas rallijkrosa čempionāta uzvaras laurus OPEN RX klasē plūca Mārtiņš Svilis, Touring 2000 klasē - Jānis Ikers, Super 1600 klasē - Arnis Odiņš, LADA RX klasē - Valters Liepiņš, Junioru klasē - Oskars Safanovs, savukārt komandu kausu ieguva “Rencēnu autoklubs”. Jaunumiem var sekot līdzi www.rallycross.lv.